no em corro
fa dies que intento follar amb la meva parella i em xupa i tot pero no acabo de correr de color blanc . Es perque realment no m agrada o perque jo no estic be o com .
Laura Centellas

Hola,
Ens podries concretar més quina és la consulta?
A què et refereixes, quan dius que intenteu follar? Qualsevol pràctica íntima amb la finalitat de donar i rebre plaer es considera una relació sexual ("follar").
Quan dius que no acabes de córrer de color blanc, a què et refereixes? No tens un orgasme? No surt un líquid de la teva vagina o vulva que consideres que hauria de sortir? En el moment de tenir un orgasme no tothom expulsa líquid o lubrica més.
Si pots fer-nos una altra consulta més concreta, especificant què feu ben bé i què és el que et genera malestar, preocupacions o dubtes, et podrem contestar de forma més concreta i personalitzada.
Gràcies!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas