Estic liada amb un company de treball
Holaa! Primer de tot gràcies per aquesta ajuda que oferiu. Se que no doneu suport amb relacions amb tanta diferencia d’edat pero us vull demanar que no us centreu amb això. Tinc 20 anys i estic tenint relacions sexuals amb un company de la feina que te 39 o 40 anys (no me’n recordo). No volem tenir cap relació sentimental per la diferencia d’edat (això ho diu ell perquè a mi mes igual si he de tenir una relació de parella amb ell ja que comparim hobbies). Em posa gelosa que ell pugui estar coneixent a alguna altre noia o aue surti de festa i se’n enrotlli amb algú. Ja vam parlar de que no tindríem cap relació sexual amb cap mes pero no m’agrada. Que penseu que podria fer? Gràcies!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Com bé has dit, no donem suport a relacions amb tanta diferència d’edat per un motiu molt important: la relació de poder.
Normalment quan estàs amb una persona molt més gran, aquesta acostuma a adoptar una posició de poder més elevada a la teva, per això, com bé ens expliques, és ell el que tria si sou nòvios o no, si parla amb altres o no, es veu clarament que és ell qui decideix, i això a la llarga pot acabar fent molt mal ja que et pot donar la sensació de que la que sempre s’adapta ets tu, i això acaba anul·lant la persona (a nivell autoestima).
El meu consell, per suposat, és que tallis amb aquesta relació i et cuidis molt, pensis en tu i en relacions on se’t valori i se’t posi per davant.
Espero haver-te ajudat, sé que preferies una altre resposta, em sap greu!
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas