POLLS
Bon dia , no ser si em podrieu però us ho comento: fa dies que em pica el cap i m'he notat que tinc polls i el problema es que no ser com dir-li a la meva mare perquè em va molta vergonya. Gràcies per la feina que feu .
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per confiar i explicar-ho. Que et piqui el cap i tinguis polls no és res per avergonyir-te. Li passa a moltíssima gent, sobretot a adolescents i també a adults! Els polls no tenen res a veure amb la higiene —apareixen simplement perquè es contagien molt fàcilment pel contacte amb els cabells d’altres persones.
El millor que pots fer és dir-ho a la teva mare com abans millor, perquè així us serà més fàcil posar-hi solució. Pots dir-li una cosa tan simple com:
“Mama, em pica molt el cap i crec que potser tinc polls. Em pots ajudar a mirar-ho?”
Et prometo que és molt més comú del que sembla, i segur que ella ho entén i t’ajudarà sense jutjar-te.
Mentrestant també és important que evitis compartir pintes, raspalls o coixins amb altres persones.
Es venen xampús i locions antipolls a la farmàcia que funcionen molt bé.
Després, s’ha de rentar la roba i els llençols amb aigua calenta per assegurar que no en quedi cap.
I sobretot: no t’has de sentir bruta ni avergonyida. Tothom pot agafar-ne, i el més important és actuar ràpid!
Una abraçada!
La Laura Centellas