Dubtee
Hola, com puc saber si m'agrada una persona?????? Ja m'han agradat persones abans i evidentment ho he sapigut identificar però és com que avui he começat a veure a aquest noi d'una altra manera pq han dit q quedàvem bé junts i que jo li agradava a ell i vull saber si m'agrada o no. També q puc fer per demostrar-li q a mi tb m'agrada? Meerciiii
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Molts cops rebem consultes d’aquest tipus, amb preguntes com: com sé que algú m’agrada?
I jo sempre dic el mateix, deixa passar el temps, apropa’t a la persona, conèixer-la més i poc a poc te’n adonaràs. Lu important és saber identificar què sents quan veus a aquella persona, si estàs còmode quan esteu junts, si t’atrau físicament o mentalment, etc.
No cal saber si 100% estàs enamorada o no, simplement deixa fluir, si el vas deixant entrar a la teva vida ja t’acabaràs adonant si t’agrada o no.
Espero haver-te ajudat, no cal posar cap etiqueta específica, simplement deixa’t sentir.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas