Que deuria fer?
Hola! Primer que tot felicitats per tot el que feu, es impresionant! Ara si, el que em pasa es que no se que fer davant aquesta situació: L'any pasat vaig coneixer a un amic, ara a segon tornem tots els dies a casa junts de l'institut, i ell te un germa, que aquest any fa 6é de primaria que no se per que quant estem tornant cap a casa em diu que per que tinc que anar en ells, i la veritat es que vaig amb ells perque el meu amic m'agrada un poc i pues el germa a vegades fa comentaris com saps que (ell) esta ligant en tu? Tipo coses aixi i hui ha dit, ja sabem que si fora per el meu germa es casaria amb tu! I quan m'ha dit aixi estaba tan confundida que he vist a la meua veïna, i m'en he anat en ella, quan he arribat a casa he fet una cosa que no deuria d'haver fet que ha segun enviar-li un missatge al meu amic dient: "Dis-li al teu germa que no es preocupe que no em vora mes", pero clar ara se que aixo significa que no tonare mes en ells. Per favor contesteu el abans possible, nessessite saber que fer, dema anire a clase i vorem que pasa, perque tinc una cosa que se me ha quedat ahi clavat, que es que perque el seu germa fa eixis comentaris Gracies!❤️❤️
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que sembla, i pel que diu el germà del teu amic, pot ser que al teu amic li agradis, i per això tots aquests comentaris incòmodes.
Sé que sembla un desastre el missatge que has enviat, però et pot servir per començar una relació més estreta amb el teu amic i apropar-te una mica més a nivell íntim (d’amistat).
Suposo que la millor opció seria parlar amb ell cara a cara, dir-li que el missatge no era amb mala intenció perquè tu l’aprecies molt i vols continuar anant junts cap a casa. No cal que li diguis explícitament que t’agrada, però si que és important per tu i que et cau molt bé, que no vols perdre la seva amistat.
Molta força i espero que ho pugueu solucionar aviat, segur que ho entén perfectament!
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas