DUBTE
He començat a sortir amb una noia la qual no és molt guapa, de fet, em vaig enamorar més aviat per la personalitat perquè vam tenir molta connexió tot i que realment no tinguem moltes coses en comú. Ara bé, portem ara 3 mesos, i és com que m'he adonat que no estic enamorada. El seu físic no m'a'grada i és com que tampoc vull deixar-la perquè sincerament em tracta molt bé i és com tinc por que no sigui estimat més. Però, és això, estic amb ella per estar-hi per tenir novia, perquè realment m'he adonat que no m'agrada gens.
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns i explicar-nos la teva història.
A vegades pot passar que comencem amb una persona perquè ens atrau molt (ja pot ser físicament o mentalment) i amb el temps ens n’adonem que no és realment així.
No et culpis per no sentir el mateix, no triem conscientment què ens agrada i què no, així que són coses que poden passar. D’altra banda, estar amb algú per estar-hi no t’aportarà res, només omplirà un buit de soledat que per algun motiu no vols sentir, i el més sa i just per tothom és que li comuniquis que ja no estàs enamorat, o si vols dir-ho d’una forma més subtil, pots dir que ja no sents el mateix i que estàs confós, i per tant millor deixar la relació amorosa de banda i continuar sent només amics. Sé que és una decisió molt difícil però és la millor pels dos a llarg termini, ja que com més allarguis això més malament ho passaràs i més traïda es sentirà ella.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas