com puc fer-ho
Hola vull perdre entre 6 i 7 quilos, però no m'agradaria recorre a la anorexia ni bolimia ja que faig esport i no puc permetren deixar de menjar, peró no veig cap altra solució avegades.
Fe regim no em serveig de res, perque no soc constant...
Avegades em miru al mirall sense samareta i em veig grasa es deprimen i no em sento comode amb el meu cos, tinc l'obsesió en fixar-me en els cosus de les amigues i encara que no estiguin millor que jo, pensu que ho estan i no m'agrada. Sóc concient de les consequensies de la anorexia i no vull passar.. Hem podrieu dir com perdre pes o algun consell? GRÀCIES:)!
Sara Bujalance

Hola Madness! Gràcies a tu per compartir amb mi aquesta preocupació! El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, que ja dius que en fas. A part d'això, no hi ha res que funcioni. Si estàs en l'adolescència no és convenient que aprimis, perquè estàs en època de creixement i el teu cos necessita molts nutrients, una dieta d'aprimament seria perillosa per a tu. Com molt bé dius, és molt important estar protegit de l'anorèxia i la bulímia, són malalties mentals molt greus. La millor manera de no patir-les és NO obsessionar-te amb el pes! No maltractis el teu cos i la teva ment amb aquesta obsessió tan perillosa! Treute-la del cap. Intenta valorar-te d'una manera més positiva, segur que el teu cos té coses molt maques, aprèn a veure-les! I NO ET COMPARIS AMB LES TEVES AMIGUES! Cada persona és diferent i té un cos diferent, tu ets única i exclusiva en el món i això és el que et fa especial i irrepetible, sigues sent única! no t'has d'assenblar a ningú, només a tu mateixa! Un altre cosell que et puc donar per a que aquesta preocupació no s'acabi convertint en un problema és que en parlis amb algun adult de confiança, pares, germans, cosins... de cara a que t'escoltin i t'ajudin a controlar aquesta preocupació. Un petó molt gran!