confusió sobre sugeriment
Hi ha una nena a la meva classe que es molt amable i molt bonica, m'agrada la seva personalitat i tal, perdo per fixarme pero tambe te bones tetes. Precisament, portem com un mes que no se que passa, em mira molt i es posa molt a prop meu. A principis de mes, es va sentar al meu costat i em va começar a tocar el penis. No sabia que fer, estavem mirant un video de youtube a socials, i les llums estaven apagades, sabia que no ens mirava ningu perque erem al fons, pero tenia por de que ens veies el profe (encara que ens veies, que podria passar? nose :/ ). No li vaig demanar que parés, perque m'estava agradant, pero em vaig quedar una mica en shock. Ha estat tocant-me aquestes setmanes i em sembla estrany, o sigui, se que li agrado, pero crec que m'esta demanant per whatts que li torni, o sigui, que jo també ho faci. Ahir estavem al pati, i vaig entrar al lavabo, estavem fent tallers aixi que no hi havia ningú a la planta baixa, la vaig veure baixar les escales i de sobte no se ni com estava davant meu, suposo que també m'agrada... el cas es que es va treure la camisa i es va ajupir a la altura del meu mebre. Segons ella m'anava a fer una cosa que havia vist en videos, i em semblava be, pero despres va baixar un company i ens va aiguar la festa.Se que vull perdre la -v amb ella, pero on se com ni quan, som amics desde ben petits, com de p3, i suposo que acabaria passant .No se si hauria, en principi he decidit que si pero volia una opinio externa, perque aixo ha sigut bastant rapid i es nou per a mi, mai he tingut novia pero algun amic m'havia enviat algun video x, encara que passo una mica d'ells (dels amics i dels videos). Gracies i perdo per la parrafada, pero parlar-li als meus pares no era una opció, ni a les meves germanes ( esclar que no).
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És important que, encara que aquesta noia s’acosti molt a tu o et busqui sovint, siguis tu qui decideixi què et ve de gust fer i què no. No t’has de sentir pressionat ni obligat per allò que ella vulgui o faci.
A la vostra edat és normal sentir atracció i ganes d’explorar la sexualitat. Però també és totalment normal voler anar amb calma i fer les coses al teu ritme.
Primer de tot, pot ajudar-te pensar què vols tu: Et ve de gust quedar amb ella fora de l’escola? T’agradaria xerrar una estona tranquil·lament? Vols simplement conèixer-la millor? Vols compartir alguna experiència sexual amb ella? Pensa què et vindria de gust fer per començar, la resta ja s'anirà veient.
Entenem que no ho vulguis compartir amb la família, però sí que t'aconsellem parlar-ne amb els teus amics o persones de confiança. A vegades compartir com ens sentim i expressar en veu alta els dubtes que tenim, ens ajuda a aclarir-nos i també a saber altres opinions i punts de vista externs que ens serveixen.
Pel que expliques sembla que hi ha atracció mútua, però això no vol dir que hagueu de ser parella. Podeu anar veient com evoluciona la relació i què us fa sentir bé a tots dos.
Si algun dia, de manera natural i amb ganes per part de tots dos, decidiu tenir alguna mena de contacte íntim, és important que sigui en un lloc segur, tranquil i on us sentiu còmodes. No hi ha una manera correcta de fer les coses: el més important és que tots dos tingueu ganes, que us sentiu bé i que pugueu parlar o dir “sí” o “no” amb confiança, de tot allò que voleu fer.
Recorda també que, per prevenir infeccions i embarassos, és important utilitzar mètodes de barrera i d'anticoncepció com el preservatiu, tant en el sexe vaginal, com anal o oral.
Si tens qualsevol altre dubte, ens pots tornar a preguntar amb tota confiança.
Et deixem també un enllaç a la pàgina del CJAS, on parlen de les primeres vegades i responen molts dubtes que solen aparèixer:
Gràcies per escriure’ns i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas