Ho puc comprar?
Hola bones, gracies per el treball que feu abans que tot, em sembla que es important i us ho volia agraïr. Ultimament he estat probant de fer-me palles, pero sento que encara amb lubricants o noes amb la ma no es suficient, perque arribo al climax pero no es molt fort, he probat amb vibradors de consoles ( vibren per els videojocs) i videos i he tingut orgasmes forts, que han durat fins a 1 minut mes o menys. Per aixo preguntava si podia comprar una joguina sexual. Encara que no tinc 18 anys, em pregunto si em deixaran entrar per exemple al sex toys center o coses per l'estil ( de botigues erotiques). Potser si li pregunto a un adult a l'entrada m'ho compra. Se que no es legal del tot aixo de les joguines, pero em sembla una tonteria, inclós he mirat de comprar una figura inflable a shein o aixi, perque tenen bona pinta, pero no se que fer. gracies per el temps
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu, aquests missatges ens animen a seguir!
Les joguines sexuals estan pensades per a persones majors d’edat, perquè abans dels 18 anys encara s’està desenvolupant la maduresa emocional i l’autoconeixement del propi cos, i això pot fer que no se’n faci un ús adequat o segur.
Si no es fan servir correctament, les joguines poden acabar convertint-se en un hàbit massa intens o en una conducta que ens ocupi massa temps, igual que passa amb qualsevol cosa que fem de manera compulsiva.
És normal tenir curiositat, voler provar coses noves i buscar sensacions diferents. Però també és molt important no obsessionar-se, perquè això podria portar-te a pensar-hi constantment i fer que et limiti en el teu dia a dia.
Hi ha moltes maneres suaus i segures de sentir plaer. No cal que la intensitat sigui molt alta per gaudir, de vegades, un plaer més suau, però sostingut en el temps també pot ser molt agradable.
Prova d’explorar el teu cos amb calma, jugant amb sensacions petites i posant-hi tota l’atenció. No cal anar directament a una estimulació molt forta. Conèixer el teu cos a poc a poc també forma part del procés.
Si vas a una botiga de joguets sexuals, segurament et deixaran entrar, però si volguessis comprar alguna cosa, pot ser que et demanin l'edat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas