Em vull masturbar pero no se com
A vegades tinc ganes de masturbar-me, i provo varies tècniques com el raspall de dents. Pero sento que fui que me la fiquin a dins, que em puc posar?
Laura Centellas

Hola,
És important assegurar-nos que els objectes que utilitzem per masturbar-nos siguin higiènics i segurs, per evitar possibles infeccions o danys, ja que és una zona delicada i cal cuidar-la. Probablement, el raspall de dents no és la millor opció.
La millor alternativa és fer servir els dits de la mà, provant d’introduir-ne un o més d’un amb calma. Si es volen provar altres formes, a partir dels 18 anys i tenint un bon coneixement del propi cos, es poden començar a usar joguets sexuals pensats específicament per a la masturbació. Són més segurs i estan fets amb materials adequats.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas