Picor
Hola, em pica el Monte de Pubis i no se perque. Tot va començar despres de depilarme (no al 0), ja fa dos setmanes. Em pica nomes la zona de davant i quan em rasco em surt una miqueta de rojet. Es nomes davant, no baixa a la part intima, nomes es a la part de davant on hi ha bello, baix la panxa. Que pot ser?
Laura Centellas

Hola,
El que expliques pot ser habitual després de depilar-se. Alguns mètodes de depilació, com la maquineta d'afaitar, cremes depilatòries o la depilació amb cera, poden irritar la pell i provocar picor, enrogiment o petits granets. També pot passar que, en depilar el pèl, alguns quedin enquistats i això generi picor i inflamació a la zona del pubis.
També és possible que si t'has aplicat algun producte abans o després de la depilació t’hagi provocat una petita reacció al·lèrgica o irritativa, sobretot si la pell estava més sensible.
Si fa dues setmanes que et dura la picor i no millora, seria important que ho revisés el metge de capçalera o la llevadora, per descartar una reacció al·lèrgica o alguna altra irritació de la pell, i per valorar si et cal alguna crema calmant o antiinflamatòria.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas