Masturbació Anal
Hola, primerament moltes gràcies per la feina q feu! Ja fa cosa de 3 anys que em faig palles (tinc 14) pero sempre he tingut curiositat per la masturbació anal, alguna vegada (2) m'he posat un dit lubricat per l'anus però no vaig sentir gaire plaer i m'agradaria saber com fer-ho millor. Ja que estic aqui, també volia saber si es normal que als 14 anys tingui amics que se la chupen entre ells, jo soc bi i m'agradaria molt fer-ho però tinc por de les conseqüencies legals. Gràcies i Bona Nit
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Està molt bé que experimentis des de la curiositat i amb calma. Tal com ho has fet és la millor opció per començar a experimentar, amb els dits i utilitzant lubricant, perquè l’anus no lubrica per si sol.
La zona on sol donar més plaer és la pròstata i hi podem accedir a través de l’anus. La pròstata es troba a la part interna, direcció a la panxa. T’adjuntem una foto perquè ho vegis clar:
Pr%C3%B3stata#/media/Archivo:Digital_rectal_exam_-_spanish.jpg
Prova diferents posicions i inclinacions, per trobar aquella que et faciliti més poder pressionar i acariciar la pròstata. No obstant això, t’animem a provar de tocar diferents parts de l'anus i voltants que sentis que et produeixen plaer. Pots acariciar-te per fora, sense introduir els dits fent diferents moviments i pressions. Si vols provar d'introduir els dits, fes-ho amb calma, sentint cada sensació i trobant aquella que més t'agradi. A gaudir!
Pel que fa a practicar sexe oral amb els amics, no hi ha d'haver cap problema legal si totes les persones que ho fan, ho fan perquè volen (no per pressió social o rols de poder), i hi ha una edat i una maduresa similar entre tots els participants.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas