Sexe entre nois
Sóc gai i tinc un gran dubte, quines coses es poden fer en una relació sexual entre dos nois? Esque crec que vull tenir sexe amb el meu nòvio però ningun dels dos sabem que fer. Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És normal tenir dubtes, inseguretats o por davant d'una cosa que no hem experimentat mai, però apropar-nos-hi amb calma i amabilitat és la forma d'agafar coneixement i convertir-ho en alguna cosa familiar i còmoda.
No hi ha una forma correcta de practicar sexe, ni unes pràctiques en concret que s’hagin de fer. Si sentiu el desig de tenir un moment íntim per vosaltres i donar-vos plaer mútuament, experimenteu amb això.
És important recordar justament això, que si teniu relacions sexuals per obtenir i donar plaer, no heu de fer res que no tingueu ganes de fer, perquè “toca” o per pressió. La idea és provar coses que els dos tingueu ganes i curiositat de provar. Si en algun moment algú no se sent a gust o còmode es pot dir i es para. D'igual forma que si algú té curiositat de provar alguna cosa nova, ho pot proposar.
Hi ha moltes pràctiques, ja sigui, fer-se petons, massatges, carícies, sexe oral, penetració, masturbació… Jugueu amb tot allò que us vingui de gust i que els dos tingueu ganes de fer. Si voleu practicar sexe anal, recordeu sobretot utilitzar lubricant a base d’aigua o de silicona, ja que l’anus no lubrica per si sol.
Algunes coses que cal tenir en compte a l'hora de tenir relacions sexuals, a més del que hem dit, és que per evitar el màxim les possibles infeccions de transmissió sexual és important fer servir mètodes de barrera, com el preservatiu masculí (en sexe oral o anal).
Si voleu més informació podeu consultar aquesta pàgina web del CJAS:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas