Sexe al cotxe
Ahir amb la meva novia al cotxe dels meus pares,i ells estaven comprant. En un moment donat la meva novia em va posar la mà al paquet i s'hem va posar dura. Ella em va preguntar si me la podia xupar i jo vaig dir que si mentres després jo li pogués xupar els pits. Es la primera vegada que tinc sexe. Al final no ho vam fer perquè van arribar els meus pares però hem quedat la setmana que ve s casa seva que estarà sola. I no sé com fer-ho, mai he tingut sexe i no sé com començar, ni com continuar, no sé com tenir sexe.
Laura Centellas

Hola,
És normal tenir dubtes, inseguretats o por davant d'una cosa que no hem experimentat mai, però apropar-nos-hi amb calma i amabilitat és la forma d'agafar coneixement i convertir-ho en alguna cosa familiar i còmoda.
No hi ha una forma correcta de practicar sexe, ni unes pràctiques en concret que s’hagin de fer. Si sentiu el desig de tenir un moment íntim per vosaltres i donar-vos plaer mútuament, experimenteu amb això.
És important recordar justament això, que si teniu relacions sexuals per obtenir i donar plaer, no heu de fer res que no tingueu ganes de fer, perquè “toca” o per pressió. La idea és provar coses que els dos tingueu ganes i curiositat de provar. Si en algun moment algú no se sent a gust o còmode es pot dir i es para. D'igual forma que si algú té curiositat de provar alguna cosa nova, ho pot proposar.
Hi ha moltes pràctiques, ja sigui, fer-se petons, massatges, carícies, sexe oral, penetració, masturbació… Jugueu amb tot allò que us vingui de gust i que els dos tingueu ganes de fer.
Algunes coses que cal tenir en compte a l'hora de tenir relacions sexuals, a més del que hem dit, és que per evitar el màxim les possibles infeccions de transmissió sexual és important utilitzar mètodes de barrera, com el preservatiu masculí o el femení (en sexe oral, vaginal o anal), que són els més eficaços i també us serveixen com a mètodes anticonceptius per evitar possibles embarassos.
Si voleu més informació podeu consultar aquesta pàgina web del CJAS:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas