Gai?
Crec que m'agrada un noi e la meva classe, però no àtic segur. Però l'altre dia jo estava al lavabo i ell va entrar i s'hem va posar molt dura, crec que el ho va notar i no sé que fer. Que faig?
Laura Centellas

Hola,
No hi ha una única manera “correcta” de fer les coses; el més important és que pensis què tens ganes de fer tu i et moguis des d’aquí, amb calma i sense pressió.
Pel que expliques, és bastant normal que, si algú t’atrau o et genera curiositat, el cos reaccioni de manera automàtica, fins i tot en situacions inesperades com aquesta. Si et preocupa que ell ho hagi notat, pots observar com es comporta amb tu els pròxims dies. La major part de les vegades, aquestes coses passen desapercebudes o no tenen tanta importància per l’altra persona com ens imaginem.
També és una bona idea parlar-ne amb algú de confiança perquè et pugui escoltar i donar suport. Compartir-ho et pot ajudar a sentir-te més tranquil i acompanyat amb el que vius.
I si al final veus que realment t’agrada aquest noi, pots anar fent passos petits: fixar-te en com interactua amb tu, parlar-hi més, veure si hi ha interès per part seva… No cal decidir-ho tot ara mateix.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas