Dubtes i problemes
Hola, Fa una setmana i mitja aproximadament vam tenir relacions amb la meva parella. Al acabar les relacions (sempre amb condó) ens vam fixar que on ella estava estirada i just hi havia la penetració, hi havia un líquid de color blanc i una mica transparent. No sabem si aquest líquid pot ser seu o és que va trencar-se el condó o va sortir el semen. Aquesta setmana a ella li hauria de venir la regla i encara no li ha vingut , està molt nerviosa. S'ha fet dos testos d'embaràs i els dos han sortit negatius Si que es tira molts de pets (que li passa sempre que li ha de venir la regla) però no li acaba de venir. Farà uns tres dies va posar-se el dit a la vagina per mirar que hi tenia una mica de sang, ens pensavem que era la regla pero resulta que ahir ja no tenia aquesta sang No sabem que fer.
Laura Centellas

Hola,
Els testos d’embaràs són més fiables a partir dels 9 dies després de la relació sexual de risc, i és important fer-la amb la primera orina del matí, ja que és quan la concentració de l’hormona (hCG) és més alta. També cal esperar el temps indicat a l’envàs per veure correctament el resultat.
Si vol fer-se un altre test, pot ser útil esperar uns dies més. Si torna a sortir negatiu, és molt probable que realment ho sigui, ja que els testos d’embaràs tenen una fiabilitat d’entre el 95% i el 99% quan s’utilitzen correctament.
Pel que comenteu del líquid que vau veure, pot ser perfectament lubricant o flux vaginal d’ella. Durant l’excitació és habitual que aparegui un líquid transparent o blanquinós, i això no implica necessàriament que el preservatiu s’hagi trencat. Si el condó hagués tingut un trencament evident, normalment ho hauríeu notat o comprovat després. Tot i això, entenem que la situació generi dubtes.
També és important recordar que els nervis i l’estrès poden fer que la regla es retardi alguns dies. Aquest és un motiu molt freqüent, especialment quan hi ha por d’un possible embaràs.
Tot i les proves negatives, i per poder-vos quedar tranquils del tot, us recomanem demanar hora amb la llevadora o el metge/essa de capçalera del vostre CAP. Us podran fer una prova fiable i gratuïta, i resoldre qualsevol dubte amb calma.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas