Perquè m
Fa temps que veig que quan miro una sèrie O així sempre que es fan petons m'agrada més quan es entre nois. Sempre prefereixo les relacions entre nois. Les relacions heteros també em posen però les lesbianes no, en canvi els gais molt. No se, es com raro. A mí siempre m'han agradat els nois, però mai he tingut del tot del tot clar si sóc realment una noia. No ho se, vosaltres que e penseu?
Laura Centellas

Hola,
El que expliques té molt sentit. Si dius que més d’un cop t’has preguntat si encaixes del tot en l’etiqueta de “noia”, i que potser t’identifiques més amb la idea de ser "noi", i al mateix temps sents atracció cap als nois, és lògic que les relacions entre nois et cridin més l’atenció o et despertin més interès.
Quan veus dos nois junts, pot ser que t’hi identifiquis d’alguna manera, o que hi reconeguis una combinació que connecta tant amb el que t’atrau com amb com tu et veus o t’imagines. Això no és estrany ni “raro”: moltes persones que estan explorant la seva identitat de gènere o la seva atracció ho viuen de formes semblants, especialment a través de sèries, ficció o fantasies.
Tot això forma part d'un procés. No cal que tinguis una resposta clara i definitiva; els dubtes són habituals i totalment legítims. El més important és escoltar-te, observar què sents i permetre’t explorar sense pressió.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas