M
Sóc conscient que això del rotllo de ser "noia" i que m'agradin els nois no em va massa, però tampoc he tingut la oportunitat de viure cap tipus de sexualitat a part de la hetero. Fa uns mesos vaig decidir que sóc omniflux (omnisexual, és a dir, m'agraden tots els gèneres però m'importa el gènere amb q s'identifiqui), que per cert també m'ho qüestiono perquè a saber si sóc pan o lesbi. Total, que tampoc he tingut experiències bolleras i doncs llavors no sé què esperar ni res perquè per molt que m'hagi pogut atraure una noia mai m'he enamorat d'una.
Laura Centellas

Hola,
Quina és exactament la consulta o pregunta?
Pel que expliques, et diríem que està molt bé revisar-te i mirar amb quina etiqueta et sents més còmoda i identificada. És totalment legítim explorar i experimentar per descobrir què et representa millor.
Si sents curiositat per estar amb una noia i n’hi ha alguna que t’atrau, pots apropar-t’hi per veure com et sents. Quan intentem definir-nos només amb la ment, és difícil saber com serem o com reaccionarem en situacions reals. Sovint necessitem viure les experiències per poder sentir-les i, a partir d’aquí, treure conclusions que siguin autèntiques i que tinguin un sentit intern.
Així que no pensis tant en “qui creus que ets” o “quina etiqueta et defineix”. Simplement, sigues, viu, experimenta… i a partir d’aquí arribaràs a les teves pròpies conclusions amb més claredat.
Si algun dia t’enamores d’una noia, ja passarà pel seu propi pes. I si no passa mai, també et donarà informació sobre tu mateixa. No cal tenir pressa ni tenir absolutament definits qui som, què volem o on ens situem. Les preferències poden canviar al llarg del temps, i és interessant aprendre a jugar amb aquesta flexibilitat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas