com ho faig?
Hola bones, gràcies per la tasca que feu abans de res. Fa poc vaig començar la meva primera relació amb una noia, jo només he estat amb nois tot i que mai he arribat a l'orgasme si em toca algú (jo sola sí). Al ser dos noies no sé com fer-ho. Li he ficat el genoll a la zona i he fet moviments en els k crec k ha sentit plaer pero no sé si orgasme pq no ha arribat a expresar res fort, només destensió. No sé com tocar-la a ella, pq jo sé on tocarme a mi i on esta tot lo meu pero ns si ella sentira el mateix a els mateixos llocs (osigui se que al clítoris si). He estat llegint altres consultes dieu que cal estimular, pero com?. Sento que he tingut molt poca educació sexual en relacions noia-noia. Per altra banda, ella també m'ha fet dits tocant el clítoris i tb ha fet lu k li faig jo del genoll pero no sento casi res (igual que em pasaba amb els nois), sento una mica de plaer pero no arriba del tot, com no vull que es cansi li dic que pari pero jo segueixo tenint ganes pq no he arribat a l'orgasme. He arribat a dubtar fins i tot si m'atrau, pero se que això no és, ella m'atrau i sé que conforme abanci sabrem com fer-ho, Pero necesito una mica de consell. Es a dir consell per: com exitar-me, com exitar-la, com tindre relacions sexuals i com sentir plaer jo quan ella em toca. Merci
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu i gràcies per ser tan concreta!
El principal òrgan del plaer és el cervell, això significa que depèn de la informació que li donem podem arribar a obtenir molt plaer o gens de plaer fent la mateixa pràctica sexual.
És important que expliquis que tu sola sí que arribes a l’orgasme, perquè això ens fa veure que no és un problema físic, sinó emocional o contextual. Què canvia quan estàs sola que quan estàs acompanyada? Què et facilita arribar a l’orgasme, que quan estàs acompanyada no aconsegueixes? Té a veure amb les pràctiques que feu o amb com et sents tu?
Has dit que no vols que et faci molta estona això del genoll, perquè tens por que es cansi. Aquest és un indicador que ens diu que en el moment que ella t’està intentat donar plaer, tu estàs en el teu cap pensant que poder s’està cansant i, per tant, per molt que s’hi esforci no obtindràs plaer, perquè el teu cap no està en el plaer, sinó en la preocupació.
Doncs, el primer pas que et diríem és, cultiva una ment eròtica (connectant amb el teu cos i les sensacions, pensant amb el teu propi plaer, excitant el cervell pensant amb tot allò que t'agradaria fer...). Busca tot allò que et funciona quan estàs sola i trasllada-ho en el moment que ho comparteixes amb algú. El plaer és egoista, per obtenir plaer hem d’estar amb nosaltres, connectats amb el nostre cos i desig, evidentment, sense oblidar-nos que hi ha una altra persona amb nosaltres i que l’hem de tenir en compte i respectar, però sense perdre'ns de vista a nosaltres mateixos.
En el moment que tothom està connectat amb el seu plaer, és molt bonic, perquè cadascú fa i demana allò que vol per obtenir-lo. I la mirada està amb un mateix amb l'altra.
D’igual forma que tu has de descobrir com t’agrada estimular-te, ella ha de descobrir què li agrada a ella. Si no ho saps o tens dubtes de què li agrada a ella li pots demanar què li ve de gust, què l’excita o pots provar d’estimular-la de diferents formes, com per exemple: fer un massatge amb crema o oli pel cos, carícies pell amb pell, petons per diferents parts del cos, sexe oral, masturbació amb els dits… Les opcions són infinites. Potser podeu parlar-ne un dia i ella et pot donar més idees.
També pots visionar vídeos o llegir llibres eròtics o d’educació sexual que apareguin relacions sexuals entre dues dones per ampliar les possibilitats.
No hi ha una forma exacta de tenir relacions sexuals, així que confiar, deixar-se portar i escoltar el propi cos sol ser la forma més satisfactòria d’obtenir plaer.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas