Conèixer gent
No se com conèixer gent, m'agrada trobar algú de la meva edat. No es que no tingui amics però sento que no són suficients O que no són prou bones persones. Alguns dels meus amics si que son els millors però en tinc d'altres que no em valoren prou, no se com explicar-ho. La cosa es que m'agradaria conèixer algú de la meva edat però no sé com fer-ho
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure'ns!
És difícil recomanar com pots fer noves amistats si no sabem el teu context en concret. El que si que podem dir és que els amics es fan fent coses, em refereixo al fet que si et mous per llocs nous o simplement obres la ment i la perspectiva en llocs on ja freqüentes (per exemple l'institut), tindràs més oportunitats de conèixer gent. Ara bé, conèixer gent no és sinònim de fer amics, ja que, perquè aquests coneguts es converteixin en amics s'han de donar unes circumstàncies determinades. Analitzant la teva consulta dius que tens bons amics, aquests conserva'ls, per descomptat. També dius que tens amics que no acaben de ser bones persones, si la relació és molt desigual o sents que et falten el respecte o no encaixeu, no cal forçar res, potser el millor és que cadascú faci el seu camí. Tendim a conservar amistats perquè ens sap greu "tallar amb elles" o perquè tenim por a quedar-nos sols/es, però és molt pitjor tenir una amistat tòxica que no tenir amistat.
Espero haver-me explicat.
Una abraçada, tant de bo coneguis a gent que t'ompli i et valori :)
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas