Embarassada?
Tinc molta por, mai he follat amb ningú però el dissabte vaig tenir sexe oral amb el meu nòvio, sé que no em puc quedar embarassada de aquesta forma però no sé, tinc molta por perquè no em ve la regla i a mes estic nerviosa perquè ho hem deixat fa molt poc. Es totalment impossible quedar-me embarassada si només he tingut sexe oral?
Laura Centellas

Hola,
Sí, és completament impossible quedar-te embarassada amb sexe oral. Per aquesta via no hi ha cap risc d’embaràs, així que en aquest sentit pots estar tranquil·la.
Si us acabeu de deixar amb la teva parella i estàs molt angoixada, és totalment normal que la regla es pugui retardar. Quan passem per situacions d’estrès, tristesa o nervis, les hormones es poden alterar i això fa que la menstruació arribi més tard del que toca. És habitual i no indica cap problema greu.
A poc a poc, el teu cos es tornarà a regular i la menstruació hauria d’arribar amb normalitat.
Gràcies per la consulta, i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas