M
Bones, primer volia agrair tota la feina que feu, últimament m'heu ajudat molt. Mil gràcies. En els últims mesos m'està passant què quan em vaig a masturbar no puc parar de pensar en la meva mare. Em venen imatges al cap de com podría ser com follen ells meus pares i em preocupo perquè m'ecxita MOLT. Tinc algun problema? gracies!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu, ens motiva a continuar!
El que expliques entenem que pot generar preocupació, però és important que sàpigues que no vol dir que tinguis cap problema ni que hi hagi res malament en tu. Durant l'adolescència, la sexualitat i la imaginació canvien molt, i a vegades la ment fa aparèixer fantasies o imatges que sorprenen o incomoden, alhora que exciten. Que pensis en persones properes a tu no significa que realment vulguis que això passi o que hi hagi un desig real, sinó que poden tenir a veure amb el fet que són figures molt importants per a tu i que admires o que els necessites, la curiositat per allò "prohibit" o el que "no s'hauria de pensar", moments de més estrès, confusió o canvis emocionals o, simplement, que la ment de vegades barreja idees que no acabem d'entendre, però que ens exciten.
El que et diríem des d'aquí és que no t'hi obsessionis. Si aquests pensaments t'incomoden o et generen angoixa, pots intentar redirigir la imaginació cap a altres fantasies que et facin sentir més bé. No cal lluitar-hi amb força, només deixar que passin i centrar-te en imatges o històries que et resultin agradables i segures.
La imaginació sexual és molt gran i canviant, segurament és una etapa. És normal provar, explorar i descobrir què t'excita i què no. Amb el temps, aquests pensaments solen desaparèixer o canviar.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas