M
M'atrau molt el meu profe de mates, te 25 anys i està molt bo. No se que fer perquè a mes te novia. Que m'acinellsu? I gracias per tot el que feu!!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És normal que, de vegades, ens puguin atraure persones que no estan disponibles o que ocupen una posició de poder, com pot ser un professor. T'aconsellem que no hi actuïs ni intentis apropar-t'hi més enllà de la relació d'alumne i professor, sobretot perquè té parella, hi ha una diferència de rols i de poder important, té deu anys més que tu i esteu en moments vitals i nivells de maduresa molt diferents.
Amb el temps, aquesta atracció segurament anirà disminuint. Pots aprofitar per conèixer gent de la teva edat i que estigui en una situació més semblant a la teva per iniciar una relació o explorar l'atracció d'una manera més saludable.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas