Perquè confio en qualsevol?
En un lloc vaig conèixer un noi que li posarem X. Ens vam dinar els números i per la tarda vaig estar parlant amb ell. No el coneixia de res però em vaig fixar d'ell. Aquell dia mateix vam començar a sortir. Després em vaig enterar de que no era verge i li vaig preguntar al respecte. Em va dir que havia sigut només una vegada, amb la seva ex. Li vaig preguntar si volia el mateix amb mi i em va dir que encara no, perquè no ens coneixíem gaire. Li vaig dir que jo no volia ni ara ni quan ens coneixem més ja que jo havia patit un abus sexual quan era més petita. Un dia vam quedar i ens vam acabar liant, em va voler posar la mà entre de la roba, cada vegada que ho feia em demanava permís, i jo vaig acceptar. Em va acabar posant el dit per la vulva i chupan una mica els pits. M'hanava dien que volia follar i jo li vaig dir que no. Un altre dia estàvem parlant i em va deixar perquè deia que no tenia temps per a mi. Aquell dijous el vaig anar a buscar a l'insti per parlar amb ell (vaig fer 1:20 caminant). Ens vam fer més petons i vam tornar. Ja feia molt que no ens veiem, pro el dissabte passat vam quedar. Al principi estàvem en un lloc on no hi passa gaire gent però si que hi passa gent, després em va demanar que anéssim al bosc perquè no ens dies ningú. Hi vam anar i ens vam segur fent petons, després ell va començar a demanarme si podia treure'm la roba. Em vaig desfer de la part de dalt i ell també, després em va posar la meva mà en el seu penis i d'el va acabar treien dels pantalons. Em va dir que em fires i em va començar a descordar els pantalons, m'els va intentar baixar però no posa i va dir-me que ho fes jo, vaig pensar un segon i m'hel vaig tornar a cordar, ell em va preguntar perquè no volia fer-ho i li vaig dir que no estava preparada. En resum, li vaig acabar fent una mamada, va durar molt poc i ell e demanava més però no vaig voler, em va tornar a insistir amb allò que follesm i vaig dir que no. Dies després em va enviar un missatge que des que era l'últim que em podria enviar perquè els seus pares havien vist la nostra conversa i l'havia castigat perquè no el deixen tenir novia. Li vaig dir que com ho havien llegit i e va deixar en vist. Avui li he enviat un missatge i sens voler l'he trucat, no ha vist els missatges que li havia enviat, s'ha limitat a bloquearme i no sé que fer
Laura Centellas

Hola consultora,
Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot, tot el que vas fer ho vas fer perquè volies o et vas sentir una mica obligada?
El que vas fer ho vas fer per complaure'l a ell o perquè et venia de gust?
Si la resposta és que et vas sentir obligada, el meu consell és que no tornis a parlar amb aquest noi ni a quedar-hi, ja que no ha respectat la teva intimitat.
D'altra banda, tant si tot el que vas fer va ser consentit com no, si ell t'ha bloquejat (sigui pel motiu que sigui), el millor és passar pàgina i intentar oblidar-lo.
A més, has comentat que tens cert bloqueig amb el tema sexual a causa de un abús que vas patir en la infància, et recomano MOLTÍSSIM que vagis a teràpia i tractis aquest tema, els traumes s'han d'abordar, sobretot si afecten el teu funcionament diari i t'estan impedint fer coses que potser et vindria de gust fer.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas