Dubtes per la primera vegada
Holaa! No sé com preguntar-vos això però la meva situació és la següent. Encara no he tingut relacions sexuals, i a vegades em ve al cap el dubte de per quin forat m'haurien d'introduir el penis en la penetració. (sé que es pot fer per més d'un) però per la part de la vulva segur que no poden ser tots, o no tots donen el mateix plaer. Segurament em direu que em descobreixi jo mateixa, però ja ho he fet i per això m'ha sorgit aquesta pregunta. Espero haver-vos descrit bé la situació i que m'hagueu entès. Moltes gràcies en avançat, per llegir-me i per l'ajuda!
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies a tu!
A la zona genital femenina hi ha tres orificis, col·locats en aquest ordre:
- La uretra, per on s'orina.
- La vagina, per on surt la menstruació, es poden tenir relacions sexuals amb penetració i, en cas d'embaràs, és per on neixen els nadons.
- L'anus, per on s'eliminen les deposicions.
Pel que fa a la teva pregunta, el penis s'introdueix habitualment per la vagina, que és l'orifici destinat a les relacions sexuals amb penetració vaginal. Si durant la penetració la persona amb penis ejacula a dins de la vagina hi ha la possibilitat que la noia quedi embarassada.
Algunes persones també practiquen sexe anal, que implica la penetració per l'anus. Sol ser una pràctica menys comuna entre persones heterosexuals.
T'adjuntem una imatge explicativa de la vulva i la vagina perquè puguis identificar millor cadascun dels orificis:
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas