noi de 2n d
Hola! Acabo de començar 1d'eso i no sé si m'agrada un noi o no. Aquest noi va a 2n d'eso i em sembla molt guapo. Fem molts contactes visuals, i molts cops quan em giro m'el trobo mirant-me i m'agrada molttt. Però la part dolenta es que no li he parlat en la meva vida i llavors no sé si em cauria bé o no. Tinc una amiga en la que puc confiar que el coneix i m'ha dit que és molt bona persona, però clar jo no sé si a mi em cauria bé. Una noia de 2n vaig escoltar que deia que aquest noi deia comentaris innecessaris i no sé si era veritat el que deia o si era mentida... No sé que fer ni si parlar-li algún dia, si esperar a que em doni alguna senyal, o no sé si el que m'agrada és només el físic, ja que no el conec. Què faig?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Tu mateixa has dit que t’agrada, encara que de moment només sigui pel físic, també has notat certa connexió (les miradetes).
Ara mateix saber si t’agrada o no de debò no té per què ser un problema, simplement una incògnita que aniràs descobrint a mesura que us aneu apropant. Tot indica que us podeu arribar a agradar, però fins que no parleu no ho acabareu de saber del tot. El meu consell és que continuïs amb les miradetes, fins i tot el pots somriure, d’aquesta manera veurà que estàs oberta a una conversa. Si coincidiu al pati en algun moment li pots dir hola, o si et fa molta vergonya pots intentar de parlar-li a través d’alguna xarxa social.
Espero haver-te ajudat, deixa fluir i no pateixis per posar etiquetes al que sents, simplement limitat a sentir.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas