Vibrador
Hola, tinc 15 anys, i vull provar un vibrador, no em sembla just que no pugi, ja que a vegades, em fan mal les mans i he de parar. A més, vull experimentar, i un vibrador m'encantaria, de veritat no hi ha ninguna manera de que ho pugi provar? Tant dolent és?
Laura Centellas

Hola,
Entenem perfectament que vulguis experimentar i que et sembli injust no poder fer-ho amb un vibrador, sobretot si dius que a vegades se’t cansen les mans.
Els joguets sexuals no són dolents, però cal tenir en compte algunes coses importants. Són un complement de la sexualitat, és a dir, poden ajudar a descobrir sensacions diferents, però no són imprescindibles ni convenients si encara estem coneixent el nostre cos. A més, si s’utilitzen amb molta intensitat o de manera habitual, els genitals poden acostumar-se a estímuls molt forts i això pot fer que altres carícies o formes de plaer es notin menys.
També és important saber que, per motius legals, la venda i ús recomanat de joguines sexuals és a partir dels 18 anys. Això no vol dir que el teu desig d’explorar sigui dolent o estrany, al contrari, és totalment natural sentir curiositat pel propi cos a la teva edat. Simplement, encara és un moment per aprendre a conèixer-te a poc a poc, amb seguretat i sense presses.
Si notes que se’t cansen les mans, pots provar de canviar de posició, fer-ho més a poc a poc, o descansar una estona. També pots explorar altres maneres de sentir plaer que no necessitin tant esforç físic. Deixa anar la imaginació i recorda que no cal utilitzar cap joguina per gaudir d’una sexualitat sana i positiva.
Moltes gràcies per la teva consulta, i una abraçada ben gran!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas