Orgasmee
Jo porto tenint orgasmes desde els 7/8 pq desde molt petita em masturbo, pero, a vegades ho difruto molt i el orgasme es gem¡nial pero dura com 1 segon o menys, he vist en altres consultes que dieu que l'orgasme pot ser més llarg o curt, pero el meu sempre es molt curt, i em fastidia MOLT pq es de les millors parts, a mi m'agrada molt, ho faig sovint a la meva habitació i m'agradaria que em dures més, apart tardo molt poc en arribar, total que tot plegat nomes tardo uns 2 minuts, i a vegades intento tardar més fent-ho d'altres maneres, pero després de 10 segons no aguanto més i necesito fer-ho com sempre, i em corro molt ràpid. QUE FAIG AMB TOT AIXOOOOOO??!!! Graciessssss
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És important viure la sexualitat amb tranquil·litat i sense obsessionar-te. A vegades, aquests moments de plaer són tan satisfactoris que en volem més constantment, buscant més intensitat o més durada. Des d’aquí et diríem que intentis trobar el plaer en les coses més subtils: petites carícies, moviments suaus, moments de connexió amb el teu cos.
El plaer neix al cervell. Si l’entrenes per mantenir-se connectat més estona a aquestes sensacions de benestar, que poden venir d’una carícia, una olor, un paisatge bonic, bona música, aprendràs a reconèixer i a gaudir d’aquests petits plaers sensorials. Això t’ajudarà a sentir-te més satisfeta i no necessitar sensacions tan intenses o extremes.
És interessant fer aquest exercici, perquè la sexualitat també pot arribar a convertir-se en una addicció comportamental, on busquem més i més. Si dius que ja gaudeixes, intenta simplement gaudir del camí. Quan notis que estàs a punt d’arribar a l’orgasme, pots provar de fer una petita pausa i reconnectar amb altres sensacions, per allargar aquesta sensació de benestar des d'un lloc més tranquil i no tan ansiós.
Recorda que el més bonic sovint és el viatge, no només el destí.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas