Ajuda
Hola, faig aquesta consulta, per que necessite contar-ho, la cosa es que jo sempre he segut una xiqueta de molt bones qualificacions, el cas es que ara estic cursant segon d'eso i he tingut un baixo, durant 3 examens i jo he estudiat igual que sempre, si que em se les coses pero quant ve l'examen em quede en blanc i em pose nerviosa i faig un examen de merda, se que 3 examens roïns no significa res, pero m'agradaria consultar-ho per a poder millorar en els següents examens, tambe estic un poc distraguda per que un amic que vaig coneixer l'any pasat i anavem a la mateixa clase, ens ha tocat altra vegada junts i ara m'ha començat a agradar, i la meua millor amiga que tambe sempre trau bones notes ho fa tot perfecte i jo em senc com un poc inferior, que ella es millor que jo. Tinc un nuc en el cap i no sabia a qui contar-li-ho i una amiga em va parlar d'aquest consultori i he decidit fer a questa consulta. Gràcies per el que feu, adeu!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
El que ens expliques és bastant comú en persones que treuen bones notes i són molt autoexigents. Les persones que tendeixen a ser perfeccionistes es comparen molt amb el seu voltant i normalment es senten inferiors si tot no surt com ha de sortir.
Et recomano que trobis espais per a tu, per divertir-te i respirar, és molt necessari que aprenguis a relaxar-te.
D’altra banda, també et recomano que reflexionis sobre què és realment important per a tu a la vida, perquè et poses tanta pressió i què és el que t’està estressant, per poder així anar entenent el que et passa i posar-hi remei.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas