Amiga
Holaa. Moltíssimes gràcies pel que feu, de veritat q ajudeu molt. A halloween vam quedar amb els meus amics. Som un grup mixt. I després del sopar amb la meva amiga, posem-li Maria, i una altra amiga vam estar parlant i la Maria ens va dir que li havia començat a agradar un noi dels del sopar, amic nostre. I aquest cap de setmana he estat pensant i mhe nhe adonat que a mi tmb magrada. És un lio pq a ella fa un any i mig que li agrada algú altre i a mi un any que magrada algú altre tmb. O sigui q a ella li segueix agradant moltissim el noi de fa 1 any i mig. El nostre amic no tant. Llavors no sé q fer... Pq a mi tmb em segueix agradant laltre noi i lamic a la vegada però molt més latre, com a la Maria.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Tens dues opcions, dir-li a la teva amiga o no.
Si vols, també hi ha una opció intermitja i és que quan ella digui que li agrada o parleu del tema, tu li diguis que el noi “et fa gràcia” o “el trobes guapo”, per anar introduint-li que t’agrada a poc a poc. Un cop sàpiga que a tu també t’agrada, qualsevol de les dues tindrà les mateixes possibilitats i també podeu definir algun pacte del tipus “passi el que passi no ens barallarem per un noi”. Us pot agradar a les dues el mateix noi i no passa res. El millor sempre és anar de cara i amb la veritat per davant.
L’altre opció és no dir res, però et recomano que si tries aquesta opció no intentis res amb el noi ja que la teva amiga ho podria viure com una traició.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas