El puto caos
Hola bon día, la consulta es llargueta aixi que primer de tot disculpes , la cosa es que jo tinc un grupo d'amics a Badalona des de fa 1 any o aixi i allá vaig coneixer el MEU millor amic, la cosa es que m'he pillat d'ell pero molt fort, al principio nomes li vaig explicar a la meva millor amiga i em va dir "''cuentaselo" cosa que jo vaig dir que no, después ella i una Altra amiga van crear un grupo de wass que es Deia " el caos d Ainhoa " al cual van ficar tb al meu mejo i em van dir " cuentaselo que si no eres muy Melody " cosa que jo em vaig enfadar xq no veig ve la traición, bueno la cosa es que aquest finde vaig quedar AMB el MEU mejo i jo tonta no sé m'ocurreix una altre cosa que "llançar-me", ell d'alguna manera s"'ho va prendre be i em va dir " yo también siento algo por ti " tot i qie hem quedat com a amics xq no me veig preparada per tenir una relación, la cosa esk no sé si vull estar AMB ell o no i aquí ve el problema , tot aixo ve xq tinc discapacitat i no sería "just" per ell, aunque ell diu que " da igual que lleve audífonos k no le importa ' no sé qué Fer xq sentó k es mereix algo millor k yo, no entenc com.vol estar AMB mi.... Que PUC Fer ? Esk es un caos caótico....
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Ens alegrem molt de que t’agradi el teu MEJO i siguis corresposta, és una sensació molt bonica i són només les teves inseguretats les que et fan veure un problema on no n’hi ha cap.
Tothom té dret a estimar i a ser estimat, fins i tot les persones amb alguna discapacitat/disfuncionalitat/diferència. Estàs dient que tothom qui porti audífons no es mareix una parella “normal” per el fet de tenir una discapacitat? Sé que realment no creus això i que és simplement la por i la inseguretat el que t’està frenant a tirar-te a la piscina.
El que van fer les teves amigues és lleig i els hi hauries de dir que no et va semblar bé, encara que continueu sent amigues, les coses que no t’agraden està bé que les diguis.
I amb el teu MEJO, parla amb ell, digues-li que a tu també t’agrada però que tens pors, potser és una bona idea començar a poc a poc i deixar fluir.
Espero haver-te ajudat.
Et mereixes tot lu bo que et passi.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas