Necessito parlar de com em sento
Hola, M’ha costat una mica decidir-me a escriure, però al final ho he fet perquè sento que necessito ajuda. Fa uns dies (o potser ja setmanes) que em sento bastant buida, sense ganes de fer gaire res. Em costa trobar motivació per les coses del dia a dia i, a vegades, em vénen ganes de plorar de sobte, sense saber ben bé per què. No és que em passi res concret, però tinc la sensació que alguna cosa dins meu no acaba d’anar bé. Em sento una mica perduda i cansada emocionalment, i m’agradaria poder entendre què em passa i trobar maneres de començar a sentir-me millor. Gràcies per llegir-me i per la vostra feina. Una abraçada!
Laura Centellas

Hola consultora,
Gràcies per escriure’ns!
Tinc poca informació sobre la teva vida i la teva situació, amb la informació que m’has proporcionat puc fer-me una idea de com t’estàs sentint. Buidor i desmotivació, no saps d’on ve ni perquè ha aparegut.
Llavors, potser estaria bé fer un escàner de com han anat els últims anys, quins han set els fets important que han passat a la teva vida, i el més important, identificar si en altres ocasions també t’has sentit així.
Intenta detectar quan vas començar a sentir-te així i què estava passant a la teva vida en aquell moment.
Un cop et comencis a fer aquestes preguntes ves traçant els punts per intentar entendre’t una mica més.
Va molt bé parlar amb algú sobre com et sents, ja sigui un amic/ga, un familiar o un terapeuta.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas