Exxx
Helloooo Lo dejé con mi ex y al mes volvimos a hablar y estamos quedando casi cada día. No tenemos intención ninguno de los dos porque no encajamos y chocamos mucho pero nos damos cariño y hacemos planes como si lo fuéramos. En el periodo de que lo dejamos él se abrió una app de citas y conoció a una de mi pueblo. La cosa es que en teoría ella tiene novio o un lío y por parte de mi ex solo quiere ser su amigo. Me ralla que le siga escribiendo y pensar que todavía se hablan aunq él me dice que solo le envía tiktoks. No llevo bien el saber que se puede estar hablando con otras chicas o que si dejamos de vernos va a seguir haciendo lo mismo o quedar con ella. Qué opinas?
Laura Centellas

Hola consultora,
Gràcies per escriure’ns!
Dius que és el teu ex i que no teniu res, que tampoc esteu "en plan novios”.
Llavors, se suposa que cadascú és lliure de parlar o de “liar-se” amb qui vulgui.
Tot i això, a tu et fa mal que ell parli amb altres noies.
Queda clar que és tot molt recent, fa un mes que ho heu deixat i és molt típic dels exs “veure’s i donar-se carinyo” tot i haver-ho deixat.
Pensa que el fet de deixar-ho amb una persona és com un dol. Si us continueu veient pot molt ben ser que els dos encara no hàgiu integrat que ho heu deixat. També pot ser que ell s’hagi obert l'app de cites per provar de passar pàgina. Jo et diria, intenta tu també passar pàgina. D’acord si de tant en tant us voleu veure, però el més sa serà anar agafant distàncies, ja que les vostres vides han de continuar per separat.
Si ho vau deixar va ser per algun motiu, per tant, se suposa que és una decisió ferma que ha de tirar endavant. O tu vols tornar amb ell?
Fes-te aquesta pregunta. Si tu el que vols és tornar, comenta-li, a veure què en pensa ell. Si ell diu que no vol tornar i que només vol quedar de tant en tant, sent amics que es donen carinyo, t’està dient clar que pot arribar a parlar amb altres noies. Llavors tu estàs dins el teu dret de decidir si vols continuar amb aquest joc o no. I sabent que et fa mal, el millor per a tu seria deixar-ho definitivament. Sé que és dur escoltar tot això, però no et puc recomanar que continuïs amb una situació que et fa mal, parla’n amb ell aviam si podeu trobar una solució conjunta.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas