No entenc als homes
Bones! Últimament em sento molt frustrada amb el tema amor romàntic. En la meva vida només he tingut una relació, que va ser molt llarga i tóxica. Va ser terrible. Després d'això em va costar molt tornar-me a obrir a la possibilitat de conèixer a gent nova, però poc a poc vaig anar superant aquesta por. La qüestió és que he anat coneixent a nois i SEMPRE ocorre el mateix: s'apropen ells primer, s'interessen per mi, m'escriuen cada dia, em proposen de quedar i abans de quedar desapareixen. Això o em donen senyals contradictoris durant tot el temps que parlem. No crec que sigui un patró en el tipus de noi, ja que tots eren molt diferents entre sí, de llocs diferents i els vaig conèixer de maneres diferents també. No entenc res i no entenc el perquè. No entenc la ment dels homes, de debó. Jo estic molt tranquil·la fins que apareixen per fer-me el lio i tornen a marxar com si res. Si us plau, il·lumineu-me una mica. Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
No ets l'única a la qual li passa això, de fet, ens han escrit ja vàries persones parlant del mateix, per tant, que t’hagi passat això diversos cops no vol dir que sigui culpa teva o que siguis “gafe”.
Avui en dia, és relativament fàcil parlar amb nois o noies per xarxes socials, fer-ho així és més còmode que parlar cara a cara, ja que, tens més temps de pensar les respostes, i a més, no se’t veu la cara mentre parles. Per aquest motiu, moltes persones, quan arriba l’hora de quedar, es fan enrere, sigui perquè els hi fa vergonya o perquè simplement només volien estar xatejant amb algú.
Jo et diria, tot i que t’ha passat uns quants cops, treu-te del cap que sempre et passarà això, el passat no determina el futur, i segurament totes aquestes relacions no t’han sortit bé perquè no havien de sortir bé. Molta paciència, i sobretot, esperança.
Hi ha nois de tota mena en aquest món, com també hi ha noies de tota classe. A vegades entendrem als altres i a vegades no, i no cal trobar sempre explicacions, ja que ens podríem tornar bojos fent suposicions.
Et desitjo molta sort, i sobretot, confia que no sempre serà així.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas