Oblidar
Com puc oblidar-me de la persona que m'agrada?? Jo ara estic fent 3r i ell esta al meu curs i es de la meva colla llavors quan quedem per la festa major o altres ocasions ell hi es. No esta a la meva classe. M'agrada des de l'octubre de l'any passat però no mha agradat tot aquest any, a l'estiu no el veia llavors no pensava en ell i algun mes tampoc no mha agradat. O sigui que hi hagut setmanes que no he pensat tant amb ell, setmanes que pensava un munt i ara mateix no mel puc treure del cap. Tmb és pq ell mha donat com algunes senyals que li interesso. A principis d'any em mirava molt i a un aniversari al verdad o reto em prenguntava varies vegades qui m'agradava, a finals de 2n estava tmb pendent de mi, i ara fa 3 setmanes q va ser la festa major tmb em mirava molt i notava que era a jo i no a algú altre. Cal dir que tmb hi havia mesos que no em mirava casi gens i feia la seva. Ara mateix no sé com estan les coses però intentaré veure si encara l'interesso o me l'hauria de treure del cap. A la castanyada farem un sopar i segur q ve.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Com oblidar-te d’una persona que t’agrada?
No hi ha pocions màgiques ni cap encanteri per poder fer això possible.
Tampoc és súper necessari oblidar-te’n, ja que, pel que dius, pot ser que ell senti el mateix per tu.
Llavors, suposo que el més interessant serà esbrinar què sent ell per tu, amistat o alguna cosa més?
Aprofita el sopar de la castanyada per seure al seu costat, parlar i intentar captar senyals de si li agrades o no.
Intenta gaudir del procés de seducció, pot ser molt divertit si t’ho agafes bé i sense pressió.
Com més confiança tingueu entre vosaltres (com a amics), més fàcil serà esbrinar si li agrades.
Espero haver-te ajudat, i tant de bo vagi superbé a la castanyada!!
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas