Qüestió
Hola, com va tot? Espero que bé, o almenys millor que jo intentant entendre el món de les relacions. En primer lloc, m’ha costat molt escriure això, perquè sincerament, és d’aquells moments de “mare meva, per què estic posant això en un lloc públic?”, però bé, la vergonya és com una tassa de cafè fred: al final te l’empasses i ja està. La qüestió és que... tinc un parell (o potser un exèrcit) de problemes. No és que sigui una persona tancada, al contrari, socialitzo bastant bé, puc parlar amb gent nova sense que se’m trenqui la veu (bé, gairebé sempre). Però quan es tracta d’alguna cosa una mica més... romàntica, tot se’n va en orris. És com si el meu cervell premés el botó d’“autodestrucció en 3, 2, 1” i de sobte digués coses sense sentit o fes bromes en el pitjor moment. El tema de “lligar” és un misteri digne d’un documental de Netflix. Jo veig a la gent de la meva edat que ja van per la seva sisena relació com si fossin professionals del tema, i jo aquí, pensant que “potser el meu destí és ser la tieta divertida amb molts gats i un hort urbà”. Però eh, tampoc és tan mala vida, no? Tot i així, no em considero un desastre complet. De fet, crec que sóc un bon partit: tinc sentit de l’humor, sé fer memes de qualitat i, el més important, recordo els aniversaris (gairebé sempre). Només que... no sé com fer el “clic” amb algú. No vull semblar pesada ni tampoc distant, i trobo que hi ha una línia molt fina entre “estic interessada en tu” i “t’he mirat 0,5 segons més del normal i ara semblo una acosadora de sèrie juvenil”. En fi, si algú sap com ser una romàntica, que m’ho digui. Adéu, amors.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Ets genial! Ens has fet riure amb el teu comentari i suposo que això diu molt de tu. Enganxa els teus amor per aqui, per la teva naturalitat, espontanïetat, carisme i humor.
La confiança serà la teva millor aliada, i una bona tècnica per tenir confiança és veure als demés com a “iguals” i no com a éssers superiors. Centra’t en fer amistats en comptes de lligar, aviam si així el teu cervell subconscient es calma i et deixa ser tu mateixa, perquè ja es veu que tens molt potencial.
I ja saps, l’humor sempre és la millor eina per trencar el gel, fes-lo servir!
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas