Me vuelvo a ver con mi ex
Hola, primero de todo gracias. Me estoy volviendo a ver con mi ex pero por mutuo acuerdo no queremos nada más que ser follaamigos con la condición de comprometernos los dos a no conocer ni quedar con nadie. Su padre como que le habla mal de mí diciéndole que le quiero hacer el lío y sus amigos le dicen que deje de ver a la mapache (la mapache soy yo porque tengo muchas ojeras y eso me afectó mucho que me lo dijera porque tengo mucho complejo ya que en el instituto me hicieron bullying por eso). La cosa es que no sé si es buena idea, quedo con él porque si vamos a tomar un café o hacer algún plan y tmb como follaamigos me lo paso bien porque nos llevamos bien. Pero no sé cómo de bien o mal puede acabar esto en un futuro
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Ser “follamigos” amb un ex no sempre acaba bé, però tampoc té perquè acabar malament.
Tot depèn del que tu sentis i com t’estigui afectant. Si només quedes amb ell per diversió i ho teniu acordat així, d’acord. Però si realment encara l’estimes i simplement t’estàs conformant en ser “follamigos” per no perdre’l, estàs acceptant una relació que no et convé només per dependència emocional.
Quin és el motiu pel qual heu acordat que sou “follamigos” però no us lieu amb ningú més? És perquè el seu entorn no vol que sigueu novios? Ell està posant per davant les opinions dels demés i això condiciona la vostra relació? O al revés, passa totalment dels comentaris?
Intenta respondre aquestes preguntes i reflexionar si el que estàs fent et beneficia o et fa mal.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas