AJUDAAA
Tinc algo que es MOLT especial per mi amb una noia, la cosa esq ella diu que m'estima moltisim, que ens casarem, bla, bla, bla... Pero encara no podem ser parella, volem esperar uns cuants anys, i ella diu que som lliures les 2 de liarnos amb altres, i jo ja se que no som parella, pero em fa por que s'enamori d'una altra ja que sento que no m'estima tant com jo a ella, i m'ho demostra continuament, jo em vull liar amb una, pero em fa por, pq després que pasarà amb el que tenim? Em sentiré malament pq es com si em lies primer amb una i despés dir-li que m'agrada més una altra, esta malament?
Laura Centellas

Hola,
El més important és que us pugueu asseure i parlar tranquil·lament, des del respecte i la confiança. Compartir com us sentiu, què voleu cadascuna i què necessiteu ara pot ajudar-vos molt a entendre-us millor.
Cada relació és diferent. No hi ha una única manera "correcta" d’estimar o de tenir una relació. L’important és que el que decidiu sigui clar, sincer i que us faci sentir bé a totes dues.
Pel que fa al que comentes de liar-te amb algú altre, és normal tenir dubtes. Si ella t’ha dit que sou lliures de fer-ho, però tu tens por que això canviï el que teniu, potser és bo parlar-ho abans. Explica-li com et sents. Les emocions no sempre són fàcils de gestionar, i el més sa és poder comunicar-vos quan alguna cosa us remou per dins.
No està malament que et plantegis sentir alguna cosa per una altra persona, perquè els sentiments poden canviar. Això no vol dir que el que tens amb ella no sigui especial o important. Només vol dir que estàs creixent, coneixent i descobrint què vols i què et fa sentir bé.
El més important és ser honesta amb tu mateixa i amb ella. Si en algun moment notes que els teus sentiments canvien, el millor que pots fer és explicar-ho amb respecte i cura.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas