Amor etern? mites?
Hola, només voldria fer una pregunta. Em ratllo molt pq porto 6 mesos amb la meva novia i ens veiem 1 vegada el mes pq treballem a llocs diferents. Estic preocupat pq vull que sigui per sempre pero soc la seva primera relació (ella tb es 2003) i sempre diuen que la primera mai es per sempre... els nostres pares tb van ser la seva primera pero era altra epoca. No em veig amb ningu que no sigui ella pero igualment estic preocupat, he tingut 4 relacions abans i a les 4 no sentia que fos reciproc, al contrari que ara que sento que donem el mateix els dos. Tambe me fa por estar vivint en un mite d'amor romantic pero no sé com identificar això, tenim una relacio 0 tòxica. Per aquesta rao em fa por pedre el que tenim, sento que a estones em poso un escut emocional perl trauma de la ultima relacio que vaig tindre... A part d'aixo va tot be, es nomes aquest dubte que he pensat, i si ho preugnto per aqui q fa anys que no faig cap consulta? Que em recomaneu que faci en la meva situacio?
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
Pot passar que estiguem en una relació però que alhora ens agradin altres persones o ens cridin l’atenció. Pel que dius, la teva relació és a distància així que pot ser que a vegades es faci difícil connectar si no us veieu tant. Pensa que a la teva amiga la veus cada dia a classe, i ja saps que diuen, “el roce hace el cariño”. Pot ser que tingueu una quimica especial. El meu consell és que deixis avançar una mica el temps i et preguntis què t’aporta cada una. Si creus que la teva amiga de classe t’atrau a un nivell que no és simplement “em crida l’atenció” pots plantejar-te de donar-te un temps amb la teva parella per aclarir-te.
Espero haver-te ajudat. Temps al temps.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas