Ns que fer
Holaaa! Tinc un problema, i es que jo soc un Anoia amb bastante pèl corporal, pero en general es finet i no es nota, pero com que es meu i em causa molta inseguretat, molts cops no porto la roba que magrada pq em fa vergonya que la gent em veig els pels. Tot i que m'he depilat alguns cops, Hi ha parts que tinc nomes borrissol i llavors no puc depilarme, pero igualment em causa inseguretat. No se que Fer per sentirme millor amb mi mateixa, ja que totes les noies del meu voltant, semblen perfectes.
Laura Centellas

Hola maca! Gràcies per obrir-te i compartir amb nosaltres com et sents. Ens expliques que el pèl corporal del cos et genera malestar i inseguretat. No és gens estrany que et surtin pèls a diferents parts del cos, ja que el cos està constantment canviant i és normal que durant la pubertat experimentem aquests canvis. A més, tant la societat com persones del nostre entorn ens imposen un sentiment de vergonya molt gran pel fet de tenir pèls. Per aquest motiu, és normal que et sigui difícil sentir-te igual de còmode tant amb pèl al cos com si no. T’animem a reflexionar i prendre una decisió on et sentis tu còmode. No es tracta de buscar la “perfecció”, sinó de valorar-te per totes aquelles coses que tens i et fan única.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per escriure’ns, estem aquí per tot el que necessitis. Et convido a seguir-nos a instagram: @estimatbe. Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas