Relacions
Bona tarda, porto 1 any de relació a distància amb una noia. A la meva classe hi ha una noia que aquest curs parlem bastant com amics, però ella em diu que vol que vagi amb ella de vacances quan s'acabi el curs i també parla molt amb mi durant les classes. Crec que em comença a agradar, però no sé que fer realment perquè estic en una relació i va bastant bé...
Laura Centellas

Hola consultor,
Gràcies per escriure’ns!
Pot ser que estiguem en una relació i altres persones ens cridin l’atenció, no és res estrany ni dolent.
D’altra banda, fins a quin punt t’agrada la noia de la teva classe? T’agradaria tenir alguna cosa amb ella? Què sents per la teva xicota actual?
Fes-te preguntes per intentar esbrinar què vols, que penses i que sents.
És normal que si tens una relació a distància i us veieu poc, puguin aparèixer persones que et cridin l’atenció, però això no vol dir que t’hi hagis d’enrotllar ni res.
Si veus que realment estàs molt confús, prova de demanar un temps a la teva parella per poder aclarir-te, potser així podràs decidir amb el cap més fred.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa