Amor confús
Bones! Porto en una relació des de fa poc més de dos mesos, la relació tot i ser a distància considero que va prou bé tot i que de vegades hi han hagut certs conflictes que m'han incomodat. La meva nòvia un dia que estava d'intercanvi va anar a dormir amb un altre noi perquè una parella li va demanar la seva habitació i ella em diu que no va passar res, però jo no sé si creure'm-ho. D'altra banda, ell es deia bon dia i bona nit amb un altre amic seu tots els dies, tot i estar amb mi, i no sé si això és normal.
Laura Centellas

Hola,
No hi ha una única manera de viure una relació de parella, i per això no et podem dir què és “normal” i què no. Cada persona i cada relació és diferent, i el més important és que us sentiu còmodes i respectats dins la relació.
Pel que expliques, sembla que hi ha coses que t’han fet sentir insegur o et generen dubtes. Això és important de parlar-ho amb la teva parella. Quan ens sentim així, és clau comunicar-nos de manera clara i sincera.
Et recomanem que li expliquis com t’has sentit en aquestes situacions i què necessites per sentir-te millor. Per exemple, podries dir-li: Quan em vas dir que vas dormir amb aquest noi, tot i que m’expliques que no va passar res, em va fer sentir insegur. També em fa dubtar una mica que et diguessis bon dia i bona nit cada dia amb aquest amic mentre estaves amb mi. Jo això no ho faig amb tothom, i em costa entendre-ho. Necessitaria que m’expliquessis com és la relació que tens amb ell, o que poguéssim parlar-ne amb calma, perquè jo em pugui sentir més tranquil.
Aquesta és només una manera de dir-ho. Pots adaptar-ho a com et sents tu realment.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas