No puc parar de pensar amb ella i em sento malament amb mi mateixa
Holaa, doncs mira fa gaire bé ja un any que estic enamoradissima d'una noia que no em parla no som amigues ni res, pero les estones que estic amb ella em poso molt nerviosa quan em parla o em fa molt vergonya dir-li alguna cosaa, no o se que m'atrau d'ella pero es fantastica i guapissima, que pasa que quan arribo a casa despres de veure-la, entre que no he parlat amb ella ni me atrevit a dir-li res i ella mateixa no em fa cas, entre que no puc explicar a ningu el que em pasa amb ella perque tambe em fa cosa parlar de q m'agrada una noia i el pensament de que "no podré parlar mai amb ella, no estic a l'altura ni de ser la seva amiga i no podré estar mai amb ella" em fa caure en un baixon, em sento malamemt i no paro de pensar amb ella, els meus pensaments son, esq necessito veurela una altre vegada i dir li alguna cosa, pero sempre que la veig no o faig ,per porrr. Que podría fer per no estar malament todo el día perque no puc deixar de pensar amb ella?? Merciii
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
El primer que et recomanaria és: parla’n amb algú de confiança. Si tens una millor amiga o un millor amic, intenta sincerar-te i dir-li que t’agrada una persona i que ho estàs passant malament.
Un altre consell podria ser parlar amb ella, si et costa fer-ho cara a cara prova d’obrir-la per alguna xarxa social.
A vegades tendim a idealitzar a les persones que ens agraden, i això fa que les veiguem en un pedestal i que creguem que mai podrem arribar-hi. Intenta relativitzar la situació, pensar en que és una noia normal i corrent, i que tu també. Que ella és bona noia però tu també. Que tothom en aquesta vida és diferent i tothom es mereix ser estimat.
Molts ànims!!
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas