estic fart de les practiques de cotxe
Bona tarda, primer de tot agraïr-vos la feina que feu, realment sou molt beneficioses/beneficiosos. Les practiques de cotxe m’estan suposant un gran estrès. En porto bastantes i sento que no milloro, i tinc la sensació que la meva professora no em personalitA les lliçons. Portem unes 7 practiques que em diu que em queda l’ultim tram i que nomes em qued anticipar-me, però sembla que estic estancat. No se que fer i clar, el nombre de practiques va pujant i el gast que tinc jo també. M’agradaria demanar un canvi de professor però no vull quedar malament. I mira que normalment tolero bastant bé ma frustració, però ultimament sento que m’estan estafant. Gracies
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
Tu mateix ho has dit, t’agradaria demanar un canvi de professor, però tens por a quedar malament. Segurament a l’autoescola ja s’han trobat casos com el teu i per ells és un fet normal. Intenta parlar amb la persona encarregada o amb recepció i comenta’ls-hi la teva situació: que et sents estancat i que penses que un canvi de professor et pot anar bé. També hi ha una altre opció, i és comentar-li al teu professor actual que sents que no avances, potser et proposa algun canvi interessant.
Sempre que tinguem algo a dins que ens inquieta, el millor és comunicar-ho.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
www.estrelladp.com
La Laura Centellas