M
Mira, jo estic realment enamorada d'un noi, però vam començar amb molt mal peu, i a la meva mare no li va agradar com em va tractar, però a mesura que va passar el temps es va anar fent més amble amb mi, i tot va començar amb una lleugera atracció, però a poc a poc m'estic enamorant més d'ell, i avui quan estava dinant amb la meva mare, vaig deixar el mòbil a sobre de la taula i em va arribar un missatge d'una amiga que és també és amiga d'aquest noi, i ella sap que m'agrada, i el missatge deia que una novetat sobre aquest noi, i la mare em va agafar el telèfon, i hi va respondre, llavors es va enfadar moltíssim perquè m'agrada aquest noi, i ara no sé què fer.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Primer de tot, seria MOLT INTERESSANT que ens expliquéssis exactament què et va fer aquest noi perquè no li agradi a la teva mare.
Entenem que si no li agrada és perquè no t’ha tractat bé, però a què et refereixes amb això?
És molt difícil donar consell si no sabem ben bé el context. Tot i això, et recomano molt que parlis amb la teva mare i li preguntis perquè li té tanta mania, intenteu tenir un debat respectuós de perquè és bo per tu o dolent per tu. Aviam a quines conclusions arribeu i si et poden ajudar a decidir. Parla també amb les teves amigues o algun altre familiar aviam què en pensen.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
www.estrelladp.com
La Laura Centellas