Com masturbar a una noia
No he tingut MAI relacions sexuals amb ningu, pero hi ha una noia que te experiencia amb la que em plantejo fer-ho i necesito que m'expliqueu com fer-ho be, amb comunicació i respecte, ja ho se, pero expliqueume molt més porfa. GRACIES PER TOTT ❤️❤️
Laura Centellas

Hola,
No hi ha una única manera "correcta" de tenir relacions sexuals. Amb 13 anys és totalment normal sentir curiositat per la sexualitat, ja que en aquesta etapa es comencen a activar les hormones i a despertar l’interès per descobrir el propi cos i el dels altres.
Ara bé, això no vol dir que hagis de fer pràctiques que potser veus a la televisió, a internet o que fan les persones adultes. L’edat en què et trobes és una etapa de molts canvis, tant físics com emocionals, i cal anar a poc a poc, escoltant-te i respectant-te.
No tinguis pressa. L’exploració sexual pot començar amb coses molt senzilles com una carícia, un petó o parlar del que us agrada. L’important és que et sentis còmode i segur/a en tot moment, i que només facis allò que realment vulguis fer.
Pel que fa a la llei, l’edat mínima legal per tenir relacions sexuals consentides a Catalunya és de 16 anys. Això vol dir que abans d’aquesta edat, encara que hi hagi consentiment, la llei protegeix els menors perquè es considera que encara no tenen la maduresa necessària per prendre aquest tipus de decisions.
Moltes gràcies per la teva consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas