Colònies i sexe
Hola, A finals del curs pasat vam anar de colònies (2n ESO) i durant una nit el meu millor amic i jo estàvem sols a l’habitació i vam decidir fer-nos una palla, al començament va ser normal després jo li vaig fer a ell i ell a mi i ens la vam acabar xupant. Jo no sentia res per ell i ell per mi tampoc però els dos volíem fer-ho i ens va agradar. Es com raro, però necessitava explicar-li algu el q va passar. Tampoc ser perquè va passar però allò es considera sexe? osigui ara s-iv verge o no? gracies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Qualsevol pràctica amb la intenció de donar i rebre plaer sexual es considera una relació sexual. Per tant, sí, vau tenir relacions sexuals.
Pel que fa al concepte de "virginitat", cal tenir en compte que és un terme que s’ha utilitzat històricament, sobretot per controlar la sexualitat de les dones. Tradicionalment, es vinculava a si una dona havia tingut penetració vaginal i si l’himen estava intacte o no. Però aquest enfocament és incorrecte per diversos motius: l’himen pot trencar-se per moltes altres raons, o fins i tot no trencar-se amb la penetració, i, sobretot, perquè tenir relacions sexuals no fa que una persona sigui “més” o “menys” pura.
Per tant, seria correcte dir que has tingut relacions sexuals.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas