sexe
Vaig follar amb el meu novio amb preservatiu, va anar tot be. Llavors ell es va fer una paja per acabar-se de correr. Despres vam estar uns 15 min sense fer res i llavors ell em va fer dits, i jo em vaig assentar a sobre el seu penis. No se si tinc possibilitats de quedar-me embarassada, no se si pendrem la pílodra, no se què fer, estic molt nerviosa i la regla em baixa quasi d'aqui 1 mes.
Laura Centellas

Hola,
Primer de tot, és important tenir en compte en quin moment del teu cicle menstrual et trobaves. Pel que expliques, sembla que acabaves de tenir la menstruació, així que probablement estaves en la fase fol·licular inicial, una etapa en què la probabilitat d’embaràs és molt baixa.
En segon lloc, amb les pràctiques sexuals que comentes que vau fer, no hi hauria d’haver risc d’embaràs.
Per tant, et diríem que pots estar tranquil·la, perquè la possibilitat que hi hagi un embaràs és molt baixa. Ara bé, si et vols acabar de quedar del tot tranquil·la, et recomanem fer-te un test d’embaràs. Te'l pot fer gratuïtament la llevadora del teu CAP, o bé el pots comprar a una farmàcia. El test és fiable si han passat com a mínim entre 10 i 14 dies des de la pràctica de risc.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas