Preocupació
Tinc 16 anys i encara no m'he fet un petó amb cap noi i em fa por no trobar parella per la falta d'experiència. Em preocupa tenir 18 anys i no haver-ho experimentat ja que no sabré com fer-ho i probablement les persones amb 18 anys si. Ajudaa. No sé si es normal.
Laura Centellas

Hola,
Tot el que expliques és molt normal, i de fet hi ha moltíssima gent que està en una situació semblant a la teva. No hi ha cap edat fixa per fer-te el primer petó o tenir una parella; cada persona avança al seu ritme.
Si sents ganes d’experimentar o hi ha algú que t’atrau, pots començar fent petits passos per acostar-te i obrir-te a la possibilitat. Que l’altra persona hagi tingut experiències abans no vol dir que no tingui ganes de compartir-les amb tu, encara que tu no n'hagis tingut. Tot s’aprèn i es gaudeix a mesura que es va fent i practicant.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas