No sé que m
Sóc una noia hetero, sempre m'han encantat els homes, m'he liat amb alguna tia, però sense sentiments, no m'atrauen les dones. La cosa, és que ha de per si els homes m'atrauen, però els homes gays em tenen boja, i no entenc el perquè, però tenen alguna cosa que m'atrau moltíssim i no se que em passa ni com gestionar-ho ajuda
Laura Centellas

Hola,
T’atrauen els homes homosexuals pel simple fet de ser homosexuals, o bé perquè ha coincidit que els homes gais que coneixes tenen algun tret en comú que t’atrau?
Si és la primera opció, pot ser interessant que et preguntis a què creus que es deu. Què t’atrau exactament del fet que siguin gais? Pensa que, en principi, són persones que no tenen interès sexual cap a tu, i tot i així sents atracció per ells. Podem sentir-nos atrets per algú sense necessitat de voler-hi una relació sexoafectiva. Potser aquesta atracció et parla de com ets tu, de com has viscut les relacions, de trets que admires o que potser voldries per a tu mateix/a. Fins i tot pot tenir a veure amb alguna vivència interna, una idealització o un repte inconscient.
Si és la segona opció, és a dir, que simplement han coincidit persones gais que t’atrauen, pots mirar de detectar què tenen en comú. Quin tret t’atrau? Un cop identificat, pots buscar persones que tinguin aquests trets i que també estiguin obertes a una relació sexoafectiva amb tu.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas